"Ingedommeld." Het is volgens Emile Van der Taelen, operationeel manager van het Belgische modemerk Gigue, de beste omschrijving voor het bedrijf in 2011. "Voor de komst van Cedric en Jan als aandeelhouders waren er haast geen investeringen. Hun nieuwe impulsen waren broodnodig." Er werd niet enkel geïnvesteerd in nieuwe winkels en een webshop. Ook bestaande verdeelpunten werden actiever aangesproken. "Vandaag selecteren we niet langer onze boetieks op locatie, maar vooral op kwaliteit. En de wil om samen met ons te groeien."
Gigue is vandaag niet meer wat het pakweg 10 jaar geleden was. Er waait een nieuwe wind.
Emile Van der Taelen
Samen met Emile staat Hilde Van Moer in voor de dagelijkse leiding. "Het aangename aan samenwerken met Cedric en Jan is dat ze een duidelijke toekomstvisie hebben. En dat ze vertrouwen hebben in hun werknemers. Met respect voor het bedrijf en de geschiedenis van het merk is Gigue vandaag niet meer wat het pakweg 10 jaar geleden was. Er waait een nieuwe wind." Om het exportpotentieel van Gigue ten volle te benutten werd het merk in 2017 overgelaten.
"Naast de investeringen bracht een opname in de portefeuille van Dynamica ook andere voordelen met zich mee dankzij schaalgrootte, waardoor onder de radar synergieën konden gerealiseerd worden, bv op gebied van verzekeringen, IT en andere diensten."